Sipariş Onayı Nasıl verilir?
Kullanıcı hesabınız ile www.aktuelofis.com.tr adresine giriş yapın,
Not: B2B web sitemize kendiniz kayıt olamazsınız. Firmanızın yetkilileri tarafından belirlenmiş kullanıcı hesapları Aktüel Ofis tarafından sisteme tanımlanırlar ve kullanıcı/yöneticilere bilgilendirme maili gönderilir.
Giriş yaptıktan sonra aşağıdaki resimde görüldüğü üzere SİPARİŞLERİM'in altındaki ONAY BEKLEYEN SİPARİŞLERİM'e tıklayın ve gelen ekranda ONAY bekleyen siparişleriniz listelenecektir.
Eğer ONAY için yetkili değilseniz burada sipariş göremezsiniz.
· YÖNETİM linkine bastıktan sonra siparişlerin listelendiği sayfayı görüntüleyeceksiniz.
· Sipariş DETAY linkine tıklayınız.
DETAY linkine tıkladığınızda siparişin detaylarını görebilirsiniz. Buradan SİPARİŞİ DÜZENLE / SİPARİŞİ ONAYLA / SİPARİŞİ REDDET butonlarına basabilirsiniz.
Siparişi Düzenle butonuna basarsanız. Siparişte yer alan ürünleri silebilir, miktar değişikliği yapabilir veya yeni bir ürün ekleyebilirsiniz.
Yeni malzeme eklemek istediğinizde tanım alanında ürün için metin girişi ile arama yaparak seçebilirsiniz. Seçtikten sonra TAB tuşu ile miktar alanında rakamla satınalmak istediğiniz miktarı giriniz.
DÜZENLE ile ilgili ürüne ait miktarda değişiklik yapabilirsiniz.
SİL ile istediğiniz ürünü siparişden çıkartabilirsiniz.
ONAYLADIĞINIZ siparişte artık değişiklik yapamazsınız. Hatalı bir işlem yaptığınızı düşünüyorsanız Aktüel Ofis Müşteri Hizmetlerini aramanız gerekmektedir. (0212) 216 8686 nolu numarayı arayarak, siparis@aktuelofis.com adresine mail göndererek ya da iletişim sayfasından bilgi formu ile bildirim yapabilirsiniz.
Sipariş ONAYLAMA işlemi yapıldığında siparişi oluşturan kullanıcıya da mail bildirimi yapılır.